donderdag 20 juni 2013

....Drie maanden daarvoor...

Nee, dat is gekkigheid. 3 maanden voor deze blog was er niet iets speciaals. Ik wilde dit bericht eigenlijk alleen maar gebruiken om nog even wat van mijn creaties te laten zien die ik voor het opstarten van de blog maakte. Maar om dan heel veel berichtjes te plaatsen ;) 

Voor 'moppie' maakte ik een omslagdoek van n halve granny. Ik was er helemaal weg van, mevrouwtje niet.. Totdat ik er een paar knalroze bloemen op gemaakt had! 'Mama! Mooi!' Missie geslaagd;) 


Een ander project was een poef. Ik kocht een te lelijke ronde poef bij de kringloop. Het idee heb ik een beetje afgekeken bij de blogspot van Saar en Mien. Na een paar toeren ben ik verder gegaan zoals ik zelf leuk vond. Wat een werk, maar wat is hij gaaf! Ik ben er helemaal blij mee! 

Dit zijn dus de creaties van de afgelopen tijd waar ik het meest trots op ben! Wat zijn ze gaaf he?!?!?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten