vrijdag 20 september 2013

Vakantie!

Heerlijk, we hebben een weekje vakantie! Voor ons betekent dat deze keer voor het  eerst als gezinnetje van 4 op pad met onze nieuwste aanwinst: een vouwwagen! Alles zit erop en eraan, dus op naar de camping! Ik hoor je denken 'kamperen? Ti's eind september!' Ja, klopt, maar het was heerlijk! Het slechte weer is reuze meegevallen, en met een paar waterdichte schoenen kom je al gauw een heel eind! 

Hoe heerlijk is dat, voor het eerst sinds de geboorte van onze kleine man zijn we echt met zijn viertjes. Volop genieten van elkaar dus. Wat het wel is, zo eind september, is dat het alweer vroeg donker is. Dus... Haaknaalden en garen uit de tas en gaan! 

Ik had mijn schoonzusje een sjaal beloofd voor haar verjaardag in maart, maar dat is toch veel lekkerder in de winter? Ja! In een paar dagen tijd zijn lichtgrijze en rood/roze bollen omgetoverd tot 2 mooie sjaals naar eigen ontwerp. De basis hetzelfde, de afwerking anders. De grijze heeft een rand van 'sliertjes' en de rood/roze heeft een golfrand. 


Ik ben trots op het resultaat! Ik weet niet zo goed welke ik zelf het leukst vind, dus krijgt schoonzus de eerste keus!

En nu? Probleem! Mijn garen is op! Vanavond kan ik dus niets doen... Maar ach, het is de laatste avond, dus ik ga me er zeker niet druk om maken! ;)

Voor nu, fijne avond allemaal, ik ga lekker met een bak koffie bij het kacheltje zitten, genieten van de avond! 

Liefs, Nicky

Geen opmerkingen:

Een reactie posten