vrijdag 27 september 2013

Sjaals, sjaals, sjaals en... En telefoonhoesje!

Vorige week vertelde ik al dat ik druk bezig ben geweest met allerlei sjaals. Wat een hoop leuke reacties kreeg ik daarop zeg! Een van mijn nichtjes vroeg of ik er voor haar ook een wilde maken. Een grijze. Of nee, een roze. Grijs. Roze. Mag het ook allebei? Ja hoor! Dus twee sjaals in orde gemaakt de afgelopen week. Een grijze, 1 neonroze! Ze zijn erg leuk geworden! En met die neonroze is een reflecterend hesje in het donker niet meer nodig, zo wat knalt die kleur lekker!

Ook voor zuslief een sjaal gehaakt. Zwart-grijs. Een lekkere, warme, winterse combi. Met een sjiek resultaat!
Nu maar hopen dat ze veel gedragen gaan worden!

Al met al heb ik in drie weken 6 sjaals afgerond. Even geen sjaals dus meer voor mij. In de tussentijd heb ik zoveel leuke blogs en facebookpaginas met allerlei haakideetjes gevonden.. Nou weet ik helemaal niet meer wat ik als eerste moet gaan haken ;) 

Ik kwam een patroon tegen met gehaakte tulpjes. Ik dacht er een proeflapje van te maken. Maar waarom dat lapje niet gelijk nuttig gebruiken? Dus het proeflapje werd een telefoonhoesje! Ik vind hem helemaal leuk!

Dit zijn ook erg leuke projectjes om je restantjes garen op te maken. Gelukkig maar, want ik had mezelf beloofd eerst het een en ander op te maken voor ik weer nieuw mocht kopen. Het nieuwe komt dus steeds dichterbij!!

Liefs, Nicky

Geen opmerkingen:

Een reactie posten